Elifhafsanin_annesi söyle söyleyim emzirmek sundan 1 aya kadar hiç bu kadar keyifli olmamıştı. Benim sağ gogsumun ucunun yarisi tamamen koptu öyle kaynadi artık memeden kesmeyi planlıyordum bağıra bağıra ağlaya ağlaya ağzıma ir bez parçası alıp onu ısirarak emziriyordum cocugumu acikmasin diye gözünün içine bakıyordum o kadar acı vericiydi emzirmek benim için şu an uyansada emse diyorum acikmasa da ağzına veriyorum o kadar rahatım çok şükür denemedigim kremler çözüm yolları kalmadı tuzlu su bile denedim düşün yani açık yaraya oyyyyyy neyse yaklaşık 1.000 lira harcamisimdir kremlere lansolin e vitamini hametan bepantol vazelin travazol vs vs kim ne dediyse yaptım karbonatli su bal tuzlu su vs ama hiç biri ise yaramadı taaaakiiii tahin yagi na kadar tam bir mucize eskiden kullaniyormus zaten yara kapatmak için falan inanılmaz yararı oldu bana 4 5 güne tamamen iyileştirdi emzirmeden önce ve emzirmeden sonra sur mutlaka aksatma göğüslerini havalandir yaranin havayla temas etmesine izin ver en gec bir haftaya iyileşiyor dene derim çünki gogus acısı inanılmaz bir acı Allah sifani versin şimdiden geçmiş olsun canım :))