Arkadaşlar merhaba bi konuda tecrübelerinize ihtiyacım var ☺️ Bebeğim 3 buçuk aylık bu ara ellerini sürekli ağzına götürüyo bu problem değil keşfediyo diyorum ama çok sinirli böyle ısırmaya çalışıyo gibi , çıkardığı sesler vs anlam veremeyebiliyorum , hani sinirli bi çocukmu olucak sorusu geliyo aklıma , aynı durumu yaşayanlar varsa beni aydınlatırmı ☺️