Dilekkkkkk sizde neocate mi kullanıyorsunuz , bizim de alerjimiz var 11.12.18 doğumluyuz 4 bitecek bende soruyorum geçsem mi diye az evvel doktorumuzu arayıp artık dayanamadığınız söyledim çok zorlandığımı , gıdaya başlayacağımı ama kesinlikle onay vermedi bir ay daha dayanman lazım dedi . Son çare mamasına şeker kat dene belki sever dedi . Hiç sanmıyorum ama yarın deneyeceğim inşallah