Merhaba bebegim tam 5. Ayına girdi. Sabah ve aksam tam 35. Dk da uyanıyor yaklasık 3 haftadır. Zaten gazımız 4. Ayda bitmişt. Tükenmek üzereyim. Aranızda Kim west ya da Tracy Hogg yöntemi uygulayanlar bahsedebilir misiniz nasıl başladınız? Odayı ayırdınız mı?