sevilayaseeel Kızlar kan sonucum hala belli olmamış e nabızda yazmıyor dün öğleden önce vermıstım sonuç bellı olmustur ama nerden ogrenecegım bılemıyorum bana kan ıcın barkodda vermediler başka nerden bakabılırım sızce devlet hastanesinde yaptırdım
Deletedmom0099 bazı hastanelerin sitesinde tc ve doğum tarihiyle bakılıyor onu deneyin yoksa bakamazsınız barkodsuz