[silindi] Mrb 1 ay olmuş sezaryen mallesef arkadaşım enfeksiyon kapmış ateş üşüme oluyo boğazları ariyo Kovit testi yaptı ama sonuç nekatif Doktr enfeksiyon var dedi Kızlar nasıl geçer Bir yöntem varmı acaba geçirip anneler yardımcı olursanız çok sevinirim 😞😞
1prens1prensess [silindi] doğumdan 2 hafta sonra oldu bendede ama dikiş yerlerimde açılmada vardı benim antibiyotik verdiler 2 hafta kullanılcak şekilce kullandım 2 hafta spmrası için tekrar çağırmışlardı geçmişti