Oguzkaganannesi7 Bebeğinize hangi vitaminleri veriyorsunuz arkadaşlar.. bebeğim çok iştahsız ve ben vitamine bagliyorum
Araseymen Oguzkaganannesi7 omega 3 ve d vitamini kullanıyorum güneşten mahrum kaldığımız için.ama kan tahlili versen daha iyi olur demir eksikligide iştahsızlık yapıyor çünkü bebeğinin vücudunda ne eksik bilmeden vitamin kullanmanı tavsiye etmem.
Kubra5657 Oguzkaganannesi7 Biz vitagil kullanıyoruz canım biraz düzelme oldu çok şükür doktorumuz önerdi
elmalikurabiye Oguzkaganannesi7 balikyagi istah aciyor kesinlikle. İmmun44 veriyorum bagisiklik destekleyici kisin da d vitamini o kadar 🌸
Oguzkaganannesi7 Araseymen Kansizligi yok geçen gün baktık 14.2 çıktı niye iştahsız anlam veremiyorum sürekli peşinde koşuyorum evde