Yagmur1c Kızlar duydum ki lazere başlayan 15 gün güneşe çıkmaması gerekiyormuş bronzlaşmak gibi mi yoksa günlük dışarıya çıkarken de sıkıntı olur mu
Damlabdan Yagmur1c yaptırdığınız bölgeniz açıkta değilse veya çok güneşe maruz kalmayacaksa bir sıkıntısı olmaz
Teemo07 Yagmur1c bronzlaşmamanız lazım yoksa yanık izleri geçene kadar lazer yapmıyorlar. Tüyler görünmüyormuş.
Cemreninannesi11 Yagmur1c ben yazın yaptırmıştım genelde yazın kampanya yapıyorlar ama ben bikini ve koltuk altımı yaptırmıştım güneşe maruz kalmaması gerekiyor bölgenin
Deletedmom0099 günlük çıkarsanız mutlaka güneş kremi kullanmanız lazım benim gittiğim yer yazın yüz hariç yapıyo yazın, tatile gidiceksem hiçbir yerime yapmıyo