zeynepteacher Mom07262 kızım 18 aylık yürüdü kafama taktım da ne oldu sanki, keyfi gelince kalktı gitti meğer bilerek yapıyormuş. Hiiiiç takmayın Allah izin verdiğinde kendi gidecektir, eğer oturmada ayakta durmada sıkıntı yoksa keyfini çıkar bu hallerinin.
Cedd Mom07262 bence bizim yürümeye başlamamızda desteklemenin faydası oldu. Daha çok bunun için zaman ayırabilsem daha da erken yürürdü diyebilirim.
Mehmeteylul Benim oğlum tam 14 aylık heryeri tutunarak geziyor ama elini bırakıp gitmiyor bende merak içindeyim neden gitmiyor diye. Kızım 14 aylık yürümüştü sanırk bu daha geç yürüyecek😔
Duriskonunannesiii Mom07262 11 ay 13 günlüğüz diye düzeltme yapmışım ama olmamış 😁😁 yürüyecekler illaki o zaman başlayacak koşturmacalarımız ben şimdiden peşinde koşarken yoruluyorum bir dakika tutamıyoruz yerinde😁
Momsbabyy Mom07262 Ben elinden tutup yürütüyorum dışarıda evde valla bence kendi kafanıza göre hareket edin ne yapmak istiyorsanız öyle yapın yani ☺️