Ablası var 4.5 yaşında. Ben ona eşlik etmeden uyuyamıyor. Uyuduktan sonra ayrılıyorum odasından. Oğlum 10.5 aylık. Ablasının odasına geçirmek istiyorum. Gece 2-3 defa kalkıyor. Ne zaman gecirebilrim. Ne zaman geç olur geçirmediği m takdirde. Fikirlerinizi alabalir miyim