bukaga canım benim sütüm de çok azalmıştı e bebekten promalt aldım bir koli her gün 1 tane içtim bir de doktorum laktom diye bir toz önerdi eczaneden 75 TL ye aldım hergün ondan da içtim humana çayı yaptım hergün bir fincan ondan da içtim toparladım çok şükür belki sana da faydası olur ☺️