Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık fiziken çok hızlı gelişti 10 aylık olduğunda yürüyordu fakat hala konuşmuyor normal mi bu durum. Bi kaç kelime söylüyor sadece, anne- baba - dede - mama - meme - kuşa ku diyor - hadi diyor gel diyor ne zaman konuşmaya başlar ilk çocuğum olduğu için endişeleniyorum. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏