Merhaba anneler🌸
kızım ilk grip oldu sonra boğaz enfeksiyonu geçirdik antibiyotik kullanıyoruz tabi bu süreç 2 haftayı geçti.. ve bgünde bebeğimin sesinin kısılmaya başladığını farkettim. Normal midir? Bu durumu Yaşayan veya bilgili olan varsa yazabilir mi?