Minigimm2020 bizde ateşlenmiştik yeni atlattık. Ilık suya soktum ateşi arttıkça, günde 3-4 kere sokmuşumdur. 4 saatte bir calpol ile başladık sonra ateşi hep yükselince doktorumuz dolven kullanmamı söyledi 6saatte bir 3,5 ml.
Başından hiç ayrılmayın sürekli ateşini kontrol edin ve 39 üstü düşmeyen ateşte muhakkak gidin hastaneye. Arada bir ılık suya sokun ama kafasını yıkamayın.