Seyma_29_ [silindi] sabah kahvaltımız var. Sonra meyve veriyorum akşama doğru yemek yoğurt ama hep bu düzen olmuyor tabiki bazı günler ağzına bile sürmediği oluyor bende zorlama yapmıyorum
Elif_erva_ 3 öğün veriyorum. Kahvaltı-öğle-akşam. Arada muz, elma vs gibi meyvelerden de az az veriyorum. Çok yemiyor ama o yüzden meyve falan fazla vermiyorum. Karnını doyurduktan 1 saat sonra falan veriyorum.