kızlar benim oğlum 9 aylıkken yürümeye başladı. şu an 17 aylık ve hala genel olarak parmak ucunda yürüyor. yani normal yürüdüğü zamanlar da oluyor ama genelde hep parmak ucu. ben şimdiye kadar bir sorun olabileceğini düşünmemiştim hiç, o yüzden doktoruna da sormadım. o da kontrollerde hiç birşey sormadı bununla ilgili. ama az önce bir yorum okuduktan sonra biraz araştırdım çok ciddi şeyler de olabilirmiş. tabi ki doktora götürücem ama şu an kafama takıldı. bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi? normalde de olabilir mi bu durum, yoksa endişelenmeli miyim?