Ederse https://imgyukle.com/i/Ob3M9N ayak bileğinde https://imgyukle.com/i/Ob3bSP karnında sizce bunlar ne doktora gittik ilgilenmedi 17 günlük bebegim
EbrarZehram Ederse ilki ciddi birşeye benziyor süt alerjisi gibi ama ikincisi doğum lekesi gibi benim kızımda da var
Ecenisaannesi Ederse başka doktora gidin mutlaka ciddi bişy değildir umarım geçmiş olsun birde göbek deliği şişmiş bebegin gazı brikmiş bilgn olsun
Nurkara21 Yeni doğan bebeklerde oluyor sanırıö bu durum sonra geçiyormuş 2 yaşına gelene kadar siz bir doktora götürün tabiii ben endilenmemeniz adına yazıyorum 🙏çok küçük daha 🙏
Reyhanbal Ederse benim kızımında dudağında var. Başta yoktu sonra belirginleşti ergenlik çağında geçer diyolar