bernakoc ayy anlamadım öyleler bence.
Şuan çıldırmak üzereyim zaten. 1 saat yaa 1 saattir gaz cıkarmaya calısıyoruz. Emzireli 1 saat oldu, geciyor bile. Uyuyabilirse eger 40 dk sonra tekrar uyanacak. Dk da 3 kez gaz cıkarıyor ama bitmiyor. Çakmak çaksam patlayacak demekki. Damlalar, kimyon hikaye demekki.