benim kızım 3 aylık ama bir aydan beri gözlerine mendil koyarak uyutuyorum yoksa uyumuyor ama mendili koydugum gibi eliyle alıp atıyor onu normal mi bu kadar erken hareket etmesi iki aylıkkense böyleydi çok erken dönmeye başladı iki ay olmadan kahkaha atmaya başlamıştı şimdi benle beraber ses ediyor ne yapıypsam onu yapıyo dilimi çıkarıyorm oda çıkarıypr gibi