AselKuzum Her şeyin fazlası zarardır. Besin piramidi, besin zincirleri vardır. Karbonhidrat enerji verir, önemli yapı taşlarındandır. Fazlası ise vücud sindiremez yağa dönüşür. Yani yediği makarnada faydalı ama bizler gibi koca tabak tabak yerde yağ olurm porsiyon önemli olan anlatabiliyor muyum?
Kızartma da içerisindeki nişasta zararlı şekere dönüşür. Bol yağ ise herkes için zararlıdır.
Ama fırın,ızgara yöntemleri sağlıklıdır. Kızarır ama yağ olmadığı için sağlıklı yöntemdir. Bu şekilde ilerleyebilirsiniz. Tek protein kaynağı yumurta değildir evet büyük bir protein kaynağı ama 2-3 günde bir yemek bir şey kaybettirmez. Her şeyden yemeliler. Zaten bebek, porsiyonlarıda minik minik. ☺️