Aryaturkmenveannesi Arkadaslar merhaba 43 gun once sezaryenle dogum yalptim yaklasik 10 gun once cok az gelen kanamalarim kesilmisti simdi ise adet kanamam basladi cok erken degil mi sizce
Melisbugi Aryaturkmenveannesi değişiyor demekki bende 2 buçuk ay önce sezaryen oldum hala adet olmadım emzirmiyorumda bekliyorum bakalım
SemaaAcc Aryaturkmenveannesi bende 2.5ay oldu doğum yapalı ben normal doğum yaptım 40gun adettim zaten sonra bitti 10gun sonra adet gördüm 5gun sürdü şuan yine adet oldm yeni bitti 7gun sürdü bende emziriyorm şuan sadece anne sütüyle besleniyor kizim kişiden kişiye göre değişiyor canım benim ablamda sezaryan olmuştu 6ay adet gormemisti mesela
tombilibuuu Aryaturkmenveannesi beninde ilk 40 gün azar azar kanamam oldu sonra 6 ay ader görmedim çok şükür 6 ay dolar dolmaz ben adet oldum çok şükür diyorum çünkü sancılı ağrılı bir adet düzenim var.
Nuray23 Aryaturkmenveannesi benimde 40 gunluk lohusa iken sadece 10 gun filan cok az kanama oldu. Sonra gecmisti ama 35.gunlerinde tekrar kanam olmustu karnim filan agrimisti acaba o adet kanamasimiydi onu anlayamadim. Bidaha da olmadim ustunden 1aydan fazla zaman gecti. Bekliyorum bakalim bende.
Aryaturkmenveannesi Melisbugi ben dogum yaptigim hastanede covid oldum maalesef emziremedim simdi de sutum damla damla geliyor ama emmiyor cocugum emzirme ile alakali diyorlar
Cherry5 Benim de aynı şekilde oldu. 34. Gün bitmişti kanamam 45. Günde adet oldum 13 aydır da düzenli olarak oluyorum.