Merhaba arkadaşlar . Bebeğimden önce bağırsaklarımın hareket ettiğini hiç bilmiyorum. Hiç öyle bir şey hissetmemiştim . Karnımda pıt pıt bir şeyler oluyor.Hamileyken böyle hissetmiştim sadece .Doğum yapalı 5 ay oldu ve hiç regl olmadım. Büyük ihtimalle gazdır diye tahmin ediyorum ama bebek olma ihtimali var mı sizce ?