Arkadaşlar merhaba kızım 15 aylık doğduğu günden beri arabaya binmekten nefret ediyor. Sürekli istifra ediyor. Bu sefer yol ikimize de işkence gibi geliyor. Eşim iş dolayısıyla farklı ilde bu yüzden doktora da götüremiyoruz. Bizim gibi olan var mı varsa ne yaptılar yardım lütfen