Ben de pazartesi uçağa binicem ama travel sistem bebek arabasını üstünde pusetiyle götürsem onu da alırlar değil mi? Yani katlanmıyor malum altı katlanır ama üstü ayrıca durur. Uçakta kapıda alıyorlar demişsiniz ya uçağın içinde mi duruyor bebek arabası ypksa valizlerin yanına mı gönderiliyr?