Renesmee ilk 4-5 ay yatağında bir şey olmasına gerek yok bence, ben çekiniyordum da, burnunu falan kapatır, nefessiz kalır diye. 5.aydan sonra küçük peluş bir tavşan bırakmaya başladım, 11 aylığız hâlâ da beşiğinde durur, yatağa geçince onunla oynaya oynaya uyur. Sadece yatakta durması gerekiyor ama, uyku ile bağdaştırabilmesi için.