NilinAnnesi9 Selam sevgili annişler nasık gidiyo hayat. Bebişler nasıl? Kaç bebişiniz var kaç yaşındalar? Benim 2 kızım var Arya ve Nil. Arya 3 yaşında, nil 9 aylık🙈 Amaç sohbet kızlar hadi biraz sıkıntımızı giderelim😅
Mom087 NilinAnnesi9 Allah’a çok şükür elim ayağım tutuyor sahip olabileceğim herseylerede sahibim daha ne isterim gayet güzel gidiyor 4 tane çocuğum var 3 oğlan 1 kız oğlumun biri 8 kızım 5 ikizlerim ise 6 aylık büyük oğlumun adı Yahya yılmaz kızımın adı Elif nehir ikizlerimin ismi ise İbrahim ve Ömer hepsini kocaman aşkla seviyorum❤️
masalperisiii NilinAnnesi9 Hayat neşeli, yorucu ve bazen pandemiden dolayı sıkıcı 🙁 Bir oğlum var 5 ay 4 günlük 👶🏻 Çok şükür sağlığı yerinde 🙏🏻 Bu ay bexsero aşımızın 2.dozu var 🙁
NilinAnnesi9 derenberen fatosnd Mom087 masalperisiii maşallah hanımlar allah bağışlasın😍 çok tatlı geliyo bana bebişler böyle ısırasım geliyo ama kıyamıyorumm😅