Kilosuna göre veriyordum şimdiye kadar ama dün ana sağlıkta ki doktorumuz 4 damla vermemi söyledi biz bu sekilde verdiriyoruz dedi değerleri 11 in altında olan bebekler için kilosuna göre oluyormus değerleri de sanırım 9.cu ayda bakılıyormuş o yüzden 4 damlaymış