flowerytll kızım süt süt diye ağlıyor bazen,devam sütü veriyorum yoksa daha çok arar,ama sanırım diş çıkartıyor koltuk vs ne bulursa ısırıyor,süt verirsem biberonun ucu ile kaşıyor dişlerini,başka bir şey istemiyor,ayrıca teşekkür ederim inşallah uğurlu gelir☺️🙏