Miraycicek Öğretmenim 3 ay 24 günlük kızım var aşı olmayı düşünüyorum. Olan var mı? Bir zararı olur mu
srpl2020 Bende sağlık çalışanıyim 2,5 aylıkken sinovac olmuştum çok şükür bı sıkıntı olmadı sadece kolda ağrı oldu bebektede huzursuzluk falan olmadı