Balayında villa Avon a gitmiştik Kalkanda . Efsaneydi 😍😍 Manzarası harika. Dışarıda uzun bir havuz var içeride de ısıtmalı havuz var. Eylülde gittiğimiz için biz hep ısıtmalı havuzu kullanmıştık. Ama dışarıda uzanması oturması manzara eşliğinde yemek yemesi çok güzeldi. Muhafazakar bir villaydı hiçbiryerden gözükmüyordu.Bu sene acayip artmış ama fiyatlar ve çok dolu villalar. Biz de bakıyoruz şu an ama geç kaldık galiba ayarlamak için 🥴