2Minnosannesi ben de öyle düşünüyordum. aslında yürüyordu ama kendisine güvenmiyordu. dik dururken bile dengesini kaybedip popo üstü oturduğunda hemen ağlamaya başlıyordu, korkuyordu. sonra bir anda kendine güveni geldi ve aniden yürümeye başladı. hem de öyle 2-3 adım değil, evi turladı direk. bizde haftasonları çimlik alanlara gidiyoruz yürüsün koştursun oynasın diye. iyice dengesini sağlamaya başladı. hatta oturduğu yerden kendi kendine kalkıyor, eğilip yerden oyuncaklarını alabiliyor. şuan 14 ay 25 günlük oğlum. her şey 25 günde gelişiverdi birden :)