Ozge00 Hanımlar mrb bebeğim doymadığı için hipp organik kaşık maması aldım kullanan var mı aranızda günde kaç kere veriyosunuz
Cherryblossom Ozge00 ben de doktorumun tavsiyesi ile almistim uyutmadan 1 saat once Anne sütü ya da mamayla karıstırılıp veriyordum.
babyackgz Ozge00 bende doktorun önerisiyle aldım 5 gündür kullanıyorum gece uyumadan önce veriyorum sadece pirinçli olanı kullanıyorum
Ozge00 Alevians hem kilo alımı azaldı hemde göğüslerimde süt yok sakin olan bebeğim emzirme sonraları çok fazla ağlamaya başladı 5 aylık olduk zaten ek gıdaya başla dedi doktor
Ozge00 Cherryblossom teşekkür ederim doktorumuzda ek gıdaya geçmemizi söyledi bende ne sıklıkla yada hangi zamanlarda vermem gerektiğini sormayı unutmuşum teşekkür ederim