merkurkedisi_ Arkadaslar bugün bexero oldu bebeğim. Banyo yaptırmam da bir sakınca var mı? Doktoruna da yazdım ama cevap vermesi geç olabilir diye soruyorum
Srpmzcn19 merkurkedisi_ bildiğim kadariyla banyo yaptırmada bir sıkıntı olmuyor ama daha tecrübeli anneler cvp verecektir.
atlaspasa merkurkedisi_ ben 2 doz bexero 1 doz nimenrix vurdurdum oğluma. tabi belli aralıklarla. aşı olduğu gün bile duş aldırdım. doktorumuz aldırabilirsin demişti. ki sizinkinin üstünden 1 gün geçmiş. sıkıntı olacağını sanmıyorum.
S_x_w merkurkedisi_ 2 dozunu yaptırdım öyle bir uyarı yapmadı Dr umuz.. Olsa mutlaka derdi asla atlamaz böyle şeyleri