Çok kötü bir şekilde grip oldum annem babam dışında kimseyle temas etmedigim icin korona olmadigimdan eminim. Asıl sorum şu ki pastil aldı esim boğazların rahatlasin diye emziren annemlerde sıkıntı olmaz degil mi?? Prospektus de tatmin edici bir bilgi yoktu size sormak istedim