Sütü çok olan anneler,sütten kestiğiniz zaman neler yaşadınız ben 1.5-2 yaşına doğru bıraktırmayı düşünüyorum şuan daha çok erken neler yaşadınız,göğüsleriniz çok doldj mu mastit yaşadınız mı kaç günde çekildi sütünüz ne gibi zorluklar yaşadınız ya da o zamana kadar süt kalıyor mu yine göğüste çok fazla olucak şekilde