Defne0111 ben kullanıyorum ama reflüsü olduğu için dümdüz yatırınca kusuyor, zaten akşam reflü yatağında yatıyor gündüzleride küçük yastık yaptık sırf bası değil omuzları ile birlikte koyuyorum 45 derecilik bi acı vermeye calısıyorum ama normalde 2 yaşa kadar önerilmiyor bazı drla göre 1 yaşa göre önerilmiyor yani sizin için biraz erken, beneklerin boynu bizimle bir olmadığı için yastık onlara zarar verebiliyor