Gulsum_1205 Elimde hamileyken kullandm d vitamini var felix marka kullanan varmi sağlık ocağında ki doktor d vitamini hamileyken çok düşüktü kullan dedi şimdi de bende bilemedm kullanan varmı
Asleres Gulsum_1205 vitamin değerlerinize baktırıp öyle kullanın bence , zaten bebişlerümize d vitamini veriyoruz
Ipekoz Gulsum_1205 fazla d vitamini göz çıkarmaz😅😅 ben tesettürlü olduğum için çok güneşlenemiyorum o yüzden kullanıyorum doktorum da yok kullanma demedi destekledi💁🏻♀️
Gulsum_1205 Asleres evt ama benim düşüktü hamileyken bebeği götürdüğüm de bu ara çok halsiz bitkinim dedim kan verip değerime baktirayim oda önceki ne baktı yeni vermişsin dedi almadı kan d vitamini düşük diye ona devam et dedi