Deletedmom27337 Momsmom 1. Ayında çektirdik hatta kaynım çekti. Zamanı olmasa bi daha gelin derdi🤷🏻♀️
Erenefes Bizde 50 günlüğüz tam 2 aylık olunca çelişecek doktorumuz net 2 ayda belli oluyor erken çekimlerde bazen yanlışlık olabiliyormuş. Hatta Acıbadem genel merkezinden arandım çekildiniz mi diye doktorumuz 2. Ay olması gerektiğini söyledi dedim doktoruna göre değişiyor sanki
merve0128 Momsmom canım biz 2 aylıkken çekildi bir tarafı tam oturmamış demişti 1 ay sonraya tekrar verdiler randevu gittik bir sorun kalmadığını söylediler. Yani en doğrusu sanırım 3. Ay