Kızlar 2 gundur sag goğsumun tam yukarisinda goğuse baslanan yerde findik kadar bi kitle olusdu 2 gundur mastit filan degil.cunki daha once kac defa mastit oldum ve biliyorum nasil oldugunu memelerim yumusacik ve sadece ust kisminda findik boyutunda bi yuvarlak bisey oluştu.acaba korkulacak biseymi yaa 😔 bi korku kapladi beni