Anneler başlıkta yazdigim gibi,
Bebeğim dünden beri çok huzursuz.
İkinci ay aşısının huysuzlugu saniyorduk ama az önce kulağından sarı pütürlü seyler aktığını gördüm. Hafta sonu olduğu için doktora da goturemedik.
Kulak ağrısı midir? Ondan mi agliyodur?
Ne yapabilirim? Calpol verdim ama başka çözümü var mıdır?