OyaGny alerjisi falan var diye mi bu kadar sıkıyorsunuz kendinizi. Ya alerjisi falan varsa bişey diyemem ama yoksa sıkmayın bu kadar 4 aylık bebek rahat gazını da çıkartıyor olması lazım ayaklarını bol bol oynatır. Biz 3 aylığız hergun çikolata yemesem Nutella yiyorum hele gece gözüm görmüyor elime ne geçerse keşke bende yemesem 🙈 kola hafta da bir iki haftada bir falan içerim türk kahvesi ise hergun içiyorum hatta bazen günde iki kez. Eğer bilinen bı alerjisi yoksa yavaş yavaş ekleyin yiceklerinize en azından tadımlık nefsiniz körelsin böyle kendinize de eziyet canınız istiyor