Yaptıranlar oldu mu ben korkuyorum bu iğneden oğlumun idrar yolu enfeksiyonu var kandada enfeksiyon var daha öncede hastanede yattık crp ve düşmeyen ateşten dolayı 12 gün önce kadar şimdide 6. Günü ateşli düşüyor çıkıyor o şekilde gidiyor novasef iğne tam yapılacak dedi doktoru ben endişeliyim açıkçası yaptıranlar var mı ?