Satgiray Ben, yaptırdım ama iyice kronikleşmişti o yüzden tam iyileşmedim maalesef ameliyat olacağım.
Fakat şunu belirteyim mi botokstan sonra yediğime içtiğime dikkat ettim ve bu aya kadar oldukça rahat ettim şükür o günlere bebeğim küçüktü virüs de korkutuyordu ameliyat olamamıştım botoks doktorun muayenehanesinde yapıldığı için ilaç gibi geldi.