Merhaba anneler, kızım şu an 11 aylık doğduğunda beşik almadık görümcem Sağ olsun kızının beşiğini verdi küçük 45×80 ebatlarinda onu kullandik. Ancak kuzum büyüdü. Hangi boyutlarda nasıl yatak almalıyım ve uygun fiyatlı olmasını önemli. Sizin bu yaşlarda çocuklarımız nerde yatıyor? 3 4 yasa geldiğinde kenarına koruma takıp normal tek kişilik bazada yatirabilirim diye düşündüm ama şu yasta ne yapacagimi bilmiyorum.