Papatyaninannesii Alevians 4 ay 7 kilo boyu 60 cm kızımın 36 hafta 33 haftayla uyumlu 2300 gram 48 cm doğdu ❤️ Sizin ??
Browni_61 Alevians Herkes nedn ayni seyi yapiyo neden merak ediyosunz?Bide sorupta sizin soylememeniz ayri bi entrika
Lidya-t Şu kiloları almayalım artık sonra millet bebeğimin kilosu az diye takıntı yapıyor.Bebeklerimiz sağlıklı gerisini takmıyoruz.
Alevians Lidya-t bizimki takıntı değil sonuçta her çocuk özel ve her çocuğun gelişimi farklı maksat muhabbet olsun
HappyKids Browni_61 Zeynepalya_ve_annesi Lidya-t Sizi bir süre askıya aldık. Annelerimiz dilediği postu açmakta özgürdür. Sizi rahatsız ediyorsa gizlemelisiniz. Tekrarı halinde Forum erişiminiz süresiz olarak engellenecektir.
Lidya-t Alevians Sizden bahsetmiyorum zaten genel olarak anneler kıyaslamaya gidiyor bunu da açtığı paylaşımlardan görüyoruz.Neyse başka muhabbet yok demekki! Sırf sizinkini sorsunlar maşallah desinler diye post açılıyor .
Henakiz İnsan ister istemez merak ediyor anlıyorum. Ama geçen gün bir posta biri “biz de sonunda 6 kilo oldu diye seviniyorduk, burayı okuyunca çok üzüldüm.” yazmıştı. Ondan beri bu başlıkları okuyunca bir buruk oluyorum.
Alevians Henakiz anlamadığım şu neden bir çocuk bir çocukla kıyaslaniyor bu zihniyeti anlamiyorum her çocuk özel
Henakiz Alevians haklısınız bence de öyle. Ama ne bileyim sanırım her anne tombik, pembe yanaklı, iyi gelişimi olan bir çocuğu olsun ister. Olmayınca ister istemez üzülüyorlardır.
Alevians Browni_61 ya niye herşeyin altında birsey arıyorsunuz neden yani yazmak istemiyorsanız giremezsiniz olur biter
Alevians Henakiz bebek olduğu zaman tombik yanaklı biraz gelişinde zayıf istiyor insan oğlu bir acayip en önemlisi evlatlarımızın sağlığı 🤗