Furug Kizlar kizim 20 aylik 16 kg.da bize uygun, fiyatida makul, kullanip onerebilceginiz bir baston bebek arabasi var mi?
Mom078 Furug Kraft A9 kullanıyorum ama sanırım taşıma kapasitesi 15 di 1400 e almıştık Kraft modelleri hafif ve kullanışlı oluyor bi bak istersen
Tobby19 Furug kanz c go aldım, gerçi benim bebiş yenidoğan ama araba çok hafif çok kullanışlı tavsiye ederim
Furug Mom078 bakayim canim sagolasin. bizde chicco duo kwik one var ama boyle semsiye gibi pratik bise istiyorum..bizimkisinde durmuyor ve buyuk geliyor bana..ama kilosuda var bunlarda ne kadr kullanisli olur bilmiyorum bu yaz esim pek olmayacak yanimda az once disardaydik hic durmuyor ya biraz dinlenir onda 😅 ben de hafif bir sey tasimis olurum
Furug tekgamzelimm a e bebektr varmis sanirim 36.kga kadsr tasima kapasitesi hem de bu tarz bir sey tam da dedigim😍 cok tesekkurlrr ne zamandir kullaniyorsun
tekgamzelimm Furug Ben miniço dan aldım canım, e bebekte aynı araba 800 milyon miniço da 300 düşün yani. Ağustostan beri kullanıyorum valla çok rahat rica ederim ne demek ❤️
Tobby19 Furug ozaman chicconun ohlala modelini tavsiye ederim, 3,5 kg ağırlığındaydı. İkisi arasında epey gittim kanz kabin tipi diye tercih etmiştim