OyaGny Kızlar bebeğim 4 aylık gaz ilacını ne zaman bıraktınız acaba ya ben bu aya kadar gaz ilacı ve probiyotik kullandım. Probiyotiğe devam edeceğim ama gaz ilacını ne zaman bırakmalıyım siz ne zaman bıraktınız bıraktığınızda sorun oldu mu tekrar
Ayazege06 OyaGny Çok gazlı bi bebek değilse bırakabilirsiniz benim oğlum da gazlı bi bebek değildi ama ilk doğduğunda probiyotik kullandım gaz damlası da kullandım 7. Aya kadar sonra hemşireye sordum gazlı bi bebek değilse bırakabilirsin dedi.Sonra gaz problemi yaşamadık çok şükür
busrasilra14 OyaGny bebegini kontrol et canim gazli degilse ve gazini cikarsbiliyorsa yavas yavas azaltarak birakabilirsin bence. Bende 4. Ayimda biraktim. Ama 5de basladim geri 🙄 cunku bebegim gazdan uyanir uykusunda aglar oldu su anda veriyor yine gunluk ama seninkinde sonradan olmayadabilier damlalaeini azalra azalta sonra verme canim
harley OyaGny ben 2 aylık olmasına yakın bıraktım bağırsakları tembelleştiriyor dedikleri içşn. Şuan hala gazından sancı çekiyor ama brn masaj yapıyorum çıkarıyor
Eymenduygy OyaGny koliktik ama bize gaz damlalarınin hiç birisi fayda etmedi. 5 ay çektim sonra düzene girdi
OyaGny busrasilra14 başta çok çektik gazından şimdi de gaz damlası bitti bidaha alıp almama konusunda kararsız kaldım acaba almasam rahatsız eder mi diye. Şimdi duyuyorum çıkardığını 😅 ama işte ne kadarı çıkıyor bilmiyorum
Baharkokulum OyaGny 6 ayı dolduğu gibi ikisini de kademeli bir şekilde bıraktım sorun olmadı. 4.ayda probiyotiği bırakmayı deneyeyim dedim 3 gün mahvolduk 😅 6 ay en iyisiymiş
busrasilra14 OyaGny al bence canim cunku sen birsey yersin o bebegine gaz yapar ceker durur sonra oda sende. Bir tane dursun kenarda
Happymotherr OyaGny bebeğim şuan 3 ay 10 günlük Bende sizin gibi probiyotik artı gaz damlası kullanıyordum ama 2 ay sonunda ikisini de bıraktım tabi direk kesmedim 2 gün vermedim baktım gaz çıkışı nasıl kendi yapabiliyor mu zorlanıyorsa birkaç gün daha kullandım tekrar ara verdim derken öylelikle damla kullanmadık
bikerem OyaGny minik muskat cevizi var,minicik findik gibi. Rendeleyip karinca büyüklüğünde veriyorum. 3 cocugumda da bunu kullandim. 12 yas 10 yas ve 8 aylik cocuklarim var
Gizem_ar 40 günlükken başladık metsile 2 aylıkken maflor eklendi bağırsak düzenleyici ikisinide aynı günde 2 bucuk aylıkken bıraktım bi iki kere arada gazlandı baktım kendi kendine cıkarıyo daha da vermedim ilaç sonuçta