Pinarrr kizlar 15 aylik oglum var hala yürümedi geçen hafta 10 adimdan fazla attı çok mutlu oldum gerisi gelir artık diye... ama adımların malesf devami gelmedi oglum grip oldu ve şuan hiçbir şekilde ayagi kalkip yürümek istemiyor neden öyle oldu anlamadm düşme yaşamadı korkmasi için bir neden bulamadim adim atmak istemiyor yaşamış olan lutfen birsey söylesin normalmi bu durum 😐
Janss Pinarrr 18 aya kadar yürümemesi normal karşılanıyor . Aslında yürümeye de başlamış . Hastalıkta korkutmuş olabilir . Ani bir atakla geri döner kesin 🌸
Sema99 Pinarrr Benim oğlum da geçiyordu emin ol ki yürür dert etme 18 aylık da daha yeni yeni tam ayakların üstüne basmaya başladı Sen dert etme yürür korkulacak da bir şey yok Her Çocuk bir olmuyor kimi çocuk geç yürür kimin çocuk geç konuşuyor ki bu çocuk erken yürür erken konuşur bu böyle
Pinarrr Janss insallah ya umarım artık neden böyle yapiyo diye diye moralimi alt üst ettim acaba bir sıkıntı varmi diye erken konuşmaya başladı acaba dikkatini sadece konuşmaya yonelikmi kullanıyor 🙄
Pinarrr Sema99 tabiki her çocuk farklidir bunun farkındayım ama böyle adim atipta sonradan birakmasi tuhafima gtti çünkü baya yol katetmisti
Taftafgiller Canim grip oldu diyosun eger su an hala gripse cok normal cani istemiyodur yorgun hissediyodur . Adim atmaya basladiysa devami gelir meraklanma🌺
yrnaraf Canım grip olunca benim bile yürüyesim gelmiyo ondandır korkma hem yavaş yavaş başlamış iyileşince yürür inşallah
yrnaraf Pinarrr yoktur allahın izniyle canım bi sorun olsa hiç adım atmazdı seninki maşallah tam yürüyecekken grip olmuş kolay değil halsizlik oluyo benim saç diplerim bile ağrıyor gripken
NrYlmzTsr Gecenlerde de yazmistiniz, her cocuk farklidir ve farkli zamani tercih ederler. Hasta oldu diyorsunuz, haliyle su siralar yine dinlenmeye ihtiyaci vardir. Endiselenip sabirsizlanmayin bu kadar. Cok endiseleniyorsaniz doktorunuza bi gorunun.
Pinarrr NrYlmzTsr insan çocuğu için illaki sabırsızlanıyor ve herkes bu anı yaşamış olan tecrübe etmiş olandan bilgi almak ister sonuçta bir nebzede olsa fikir edinmek icin buradayiz dimi 😌 belkide yersizdir ama yinede yaşamış olandan veya bilgisi olmuş insandan öğrenmek rahatlatıyor buraya yazarken tabikide doktorumada danistim ve hala zamani oldugunu söyledi ama birde bana sorun o kadar sabirsizimki oglumun her bir gelişimini heyecanla bekliyorum beni yanlış anlamayin ama bilgi almak için buradayim fikirleriniz benim icin önemli ☺
NrYlmzTsr Pinarrr yok aksi birsey demiyorum zaten, elbette anne olarak hepimizin endiseleri var. Doktorada sormussunuz, herseyi yolunda ve bir sorun yoksa elbette insallah vakti zamani geldiginde yuruyecektir. Bir suru ornek duyuyoruz etrafta cok gec yuruyenler vs. Sabirli olun ve bir bakmissiniz aniden yuruyor 😊
GozdeMiray Pinarrr belki de çok üstüne düştüğünüz için yürümek istemiyor olabilir , kendi haline bırakın benim kızımda 15 aylık yeni yeni başladı yürümeye 🙏🏻
Pinarrr GozdeMiray yokk aksine zorlamamaya çalışıyorum sadece adimlarken teşvik ettim o kadar suan karışmamaya çalışıyoruz bilmiyorum artık zamana birakmam gerek galiba 🙄