Karas canim 7 aylik kizim gecende 4 gun boyunca ateslendi. Doktora goturdum. Enfeksiyon olabilir diye tahlilleri yapildi. Temiz cikti. Damaklari cok kabarmis. O yapmis atesi. Bende ilk gun calpol verdim. Ama iyice dusmedi. Sen zibinla yatir. Coraplarini asla cikarma. Eklem yerlerini islak bezle sil. Calpol verdiysen imkanin varsa dolven al. Bana doktor. Calpol dusurmezse 2 saat sonra dolven ver tatli kasigiyla dedi. Eger oda yetersiz gelirse fitil at bi kac saat sonra dedi. Atesi 37 le 39 arasiydi hep 4 gundur. Sukur son 2 gundur ateslenmeyi birakti. Bi de ilik dus ta iyi gelir. Gecmis olsun. Ama imkanin oldugunda evde bulunmasi icin dolven al. Dolven aninda dusuruyor. Calpol den daha etkili.