Kİizlar bebeğim 4 ay 22 günlük
esimle bizde kan uyusmazlgii var bebegum doğduğundan beri sarilik 3. Ay da gttgimizde seviyesi hala 4 du bilubrin snra gtmedik doktora gecmistir diye kan ilaci basladi kansiz olduugu icin gozlerinde sarilik yok ama hala yanaklarinda sari lik var gbi bukadar uzaması normlmi basina gelen varmi